News from Vilnius

H a r   l i g e   f å e t   m a i l   f r a   V i l n i u s :   

For det første er mit "Memory for Rabbits", som jeg sendte af sted for godt en måned siden, kommet ind på den 4. Artists´ Books udstilling, selvom, eller måske netop fordi, det var en lidt "sær" ting….

For det andet, og det er ret heldigt, er begge udstillinger dvs. både Artists´Books og Collagerne blevet endeligt fastsat til at skulle foregå i november. Det er fedt fordi jeg jo skal derover og nu kan "slå to fluer".

Jeg vælger ikke at sende noget til den censurere del af collageudstillingen i denne omgang, eftersom jeg fik "The Mainprize" sidste gang – og dermed er invitateret til at udstille separat. Og helt ærligt: jeg tror jeg får nok at gøre med det projekt. 

Nu håber jeg bare jeg kan få nogle af pigerne fra Artrovert og X-piir m.fl. med på turen derover til november. Hvem ved…  

God weekend

About hanne

Mixed media artist working with collage, art-money, artists´ books, ceramics and communication
This entry was posted in Art projects. Bookmark the permalink.

One Response to News from Vilnius

  1. iHanna says:

    Beautiful Hanne, your collage. And a blog, hurray for you! You’ll have lots of fun here!

    And congratulations to the main prize and a seperet exhibition. I’m so glad for you, and yellous too! Will be looking forward to read more about your art here!

Leave a Reply

