Opening

Prescriptions on display.

Impressions from the opening …

The empty spaces on the wall are because visitors are allowed to pick their favourite prescription – take it from the wall – and bring it home. For free.

In total we have about some 1000 prescriptions to hand out. Imagine what a feeling of abundance it is to be able to give…  And why? If I tell the truth: it is to make the world a better place – you’d probably laugh. So the official answer is: Just because…

About hanne

Mixed media artist working with collage, art-money, artists´ books and communication
This entry was posted in Art projects. Bookmark the permalink.

5 Responses to Opening

  1. Elin says:

    Et sjældent – og smukt – initiativ!
    Tillykke med det!

  2. Giuli says:

    Hvor ser det bare godt ud. Gid jeg boede lige i nærheden og kunne komme og lave et hul eller to i væggen.
    Københavneren

  3. Sidse says:

    Jeps, det er sådan det skal være. Vi kan altid starte med det der er nærmest os selv. Og hos mig er det mig, der er nærmest. Dejligt at se din blog.
    Sidse

  4. Sidse says:

    Skal lige huske dig

  5. Sidse says:

    Jeg er ekspert i at være indforstået. Det jeg mente er at vi skal starte med os selv i forhld til at gøre noget, som kan være en forskel for andre. Her er et godt eksempel, jeres udstilling, hvor I giver et kort gratis, som folk kan tage med hjem.
    Hvis vi gerne vil gøre verden til et bedre sted, må vi starte med os selv. Og det er det jeg mener med at vi skal starte med det der er nærmest.. Og det er jeg én selv..ik?…
    Jeg håber, jeg er mere klar i talen nu.
    sidse
    sidsephos.dk
    Og med hensyn til identitet, så kan du kigge på min blog.

Leave a Reply

