Preparing

Setting up SIZE MATTERS  with my colleagues at Højbjerg Library, I’m happy to announce this time both my kids, Lucius & Emilie, are represented with own works.

Although biased I think this exhibition has the potential of becoming one of the most interesting and ‘off beat’ art features at the 2012 Aarhus Festival Week.

So see you tomorrow at the opening event 16-18!

About hanne

Mixed media artist working with collage, art-money, artists´ books and communication
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Preparing

  1. ilsearanti says:

    Hej Hanne! God fornøjelse med udstillingen, som jeg desværre ikke får mulighed for at besøge, da jeg har travlt med de sidste forberedelser til en udstilling, jeg skal have her på Samsø. Ser, at du ligesom jeg også var i Ålborg til Leonard Cohen koncert. Sensommerhilsen Ilse

  2. hanne says:

    JA tak, det var en FANTASTISK koncert! og en dejlig fernisering!!! Og så hænger vi altså i Højbjerg til 28/9 – så der er muligheder endnu… Ellers må du nøjes med at se ‘Stiften’ på ons/tors. Der kommer et dobbeltopslag med omtale af seværdige festugeudstillinger. En lille fugl synger, vi er på TOP-5-listen😉

    NB. og hvad med dig selv? Hvad sker der på Samsø? Send evt en invitation, jeg skal alligevel over her i nærmeste fremtid …

    • ilsearanti says:

      Ja, koncerten med Leonard Cohen var formidabel.

      Her hos mig er der vældig travhed, da jeg både skal være færdig til min udstilling, der foregår i Mårup Galleriet fra den 22. til den 30. september og være færdig med at male mit hus udvendigt. Udstillingen har temaet “Forestillingers magt” ligesom titlen på den bogskulptur jeg havde med på Doverodde i år. Udstillingen vil vise Artist’s books, skulptur og installation.

      Derfor bliver der ikke tid til at tage til fastlandet og se jeres udstilling. Dejligt med omtale af jeres udstilling, jeg håber, der kommer mange besøgende.

      En invitation er afsendt til dig via mail.😉

Leave a Reply

